22.08.2011

Happy notes



Måske kender du allerede denne side, http://justlittlethings.net/, måske ikke. Den rummer en masse "notes" som minder én om de små ting i livet. 
Jeg har selv overvejet at overklistre en væg med disse, så jeg hver dag kan stå op til en væg fuld af dem.


Denne minder mig om dengang, jeg slæbte to tunge poser bøger med hjem, som jeg havde erhvervet mig ti let bogudsalg. Jeg tabte en af poserne og en lidt ældre herre spurgte om han ikke skulle hjælpe mig. Jeg skal ikke være bleg for at indrømme, at tanken skræmte mig, men med på vejen fik jeg en hyggelig snak og så hjalp han mig med at bære bøgerne til min hoveddør, fordi det viste sig at han boede i samme bygning.



Min kat lavede snigeren forleden dag. Pt. har jeg et kredsetræ til hende stående i nærheden af min seng, som hun elsker at ligge på/i. Jeg lå og læste en bog, da jeg pludselig opdagede, at hun var sneget sig tæt op af mit ene ben og lå dovent op af det og kiggede på mig.



Ingen kommentarer: