20.03.2012

8 kommentarer:

Regitze sagde ...

Hæhæhæ! Sådan en dag har jeg også haft! Er du tilbage, E?

Regitze sagde ...

Ha, sådan en dag har jeg også haft! Er du tilbage, E?

ElenaLaLa sagde ...

Har jeg nogensinde været væk, søde Regitze? ;)

Har bare et meget ambivalent forhold til blogs og det at blogge... og så har jeg også haft et Bachelor Projekt at se til sidste semester!

Regitze sagde ...

Lidt væk har du altså været! Og nice med bachelor-projektet - er både misundelig og frygter det på samme tid. Håber at det gik godt?

Ps. Fedt at jeg lige fik lagt to kommentarer der sagde det samme. Jeeeez

Regitze sagde ...

Lidt væk har du altså været! Og nice med bachelor-projektet - er både misundelig og frygter det på samme tid. Håber at det gik godt?

Ps. Fedt at jeg lige fik lagt to kommentarer der sagde det samme. Jeeeez

ElenaLaLa sagde ...

Okay så! Lidt væk er jeg vel altid, høhø.
Det gik rigtig fint. 12tal. Man har vel ikke gået med briller som lille for sjovt, vel?!
Sender gerne, hvis du har brug for inspiration (Vi studerer godt nok ikke det samme (: )

Første omgang var faktisk lidt forskellig, men din besked nu er helt identisk :P

Regitze sagde ...

Haha jesus christ, gjorde jeg det igen? Hva fanden altså...

Der er lang tid til bachelor (eller i hvert fald et år = en heeeel sommerferie hvor jeg ikke skal tænke på den slags) så det går :-) Men ellers tak og HEY - TILLYKKE med 12tallet, det er godt klaret!

Forsøger nu at poste kommentar ÉN gang... Lad os se hvad der sker

ElenaLaLa sagde ...

Dejligt (: Der er jo ikke særlig meget at komme efter på den anden side pt. Udover dagpenge, zzz.

Ejjii! Synes ellers dobbelt kommentarer var hyggelige.

Og hey, går næsten ud fra det er dig som har vundet Goodiebag hos Anette? Hold da kæft, hvor lækkert! Tillykke med det, heldige kartoffel! (: