23.03.2012

Gratis tørklæde til dig og mig og vores alles grasserende forbrugsmentalitet!

Kender du MOSS COPENHAGEN? Nej, det gjorde jeg heller ikke før jeg i går fandt ud af, at de denne fredag og lørdag deler gratis tørklæder ud. Det eneste dét kræver er, at du liker deres facebook-side og kommer ned i én af deres fysiske butikker og udvælger din skat. De har butikker i:

Vesterbro,
Nørrebro,
Østerbro,
Frederiksberg,
Århus,

(Se mere på deres hjemmeside for de eksakte adresser)


Det er ret simple bomulds tørklæder, men de fås i virkelig fede farver og er perfekte til forår/sommer, eftersom de er ret tynde i stoffet, men store størrelsesmæssigt - I like! Desuden fik jeg øjnene op for MOSS som faktisk ikke er så dårlig igen. De har bla. virkelig lækre basis-ting, som jeg helt sikkert skal have fingrene i, når der skal ske udskift i garderoben.

Ingen kommentarer: